Webáruházként új lehetőségek után kutat, amelyekkel növelheti bevételeit? Jelenleg az árösszehasonlító oldalakon való hirdetés lehet a legjobb választás, amelynek köszönhetően új vásárlói körre is szert tehet. A magyar e‑kereskedelmi piacon több árösszehasonlító oldal közül is választhat, de talán érdemes Magyarország legnépszerűbb portálján kezdeni, az Árukeresőn. Nézzük tehát mit is kell tudni az Árukeresőről, hogy hirdethet rajta, és miben tud segíteni a Mergado.
Az Árukereső legnépszerűbb árösszehasonlító oldal Magyarországon
Az Árukereső 2004 óta van jelen a magyar piacon. Magyarország mellett még Bulgáriában (Pazaruvaj) és Romániában (Compari) is megtalálható. Mindhárom 2016-tól tagja a Heureka Groupnak.
Jelenleg közel 3900 webáruház kínálata közül választhatnak a látogatók. Az oldal átlagos havi látogatottsága 17 millió. Desktop és mobil verzióban egyaránt elérhető, amely mindkét esetben nagyon intuitív felülettel rendelkezik.
A Similar Web adatai szerint a látogatók több mint 70%-a organikus eredetű, a többi látogató fizetett hirdetéseken keresztül érkezik az oldalra. Ezek az adatok és a Heureka Group információi alapján tehát nem kétséges, hogy érdemes Magyarország piacvezető árösszehasonlító oldalán hirdetni.