Árukereső.hu — hirdessen Magyarország piacvezető árösszehasonlító oldalán

Fišer Ádám
26. 1. 2021
3 perc olvasás
Árukereső.hu - hirdessen Magyarország piacvezető árösszehasonlító oldalán

Webáruházként új lehetőségek után kutat, amelyekkel növelheti bevételeit? A magyar piacon több árösszehasonlító oldal közül is választhat, de talán érdemes Magyarország legnépszerűbb portálján kezdeni, az Árukeresőn. Nézzük tehát mit is kell tudni az Árukeresőről, hogy hirdethet rajta, és miben tud segíteni a Mergado.

Webáruházként új lehetőségek után kutat, amelyekkel növelheti bevételeit? Jelenleg az árösszehasonlító oldalakon való hirdetés lehet a legjobb választás, amelynek köszönhetően új vásárlói körre is szert tehet. A magyar e‑kereskedelmi piacon több árösszehasonlító oldal közül is választhat, de talán érdemes Magyarország legnépszerűbb portálján kezdeni, az Árukeresőn. Nézzük tehát mit is kell tudni az Árukeresőről, hogy hirdethet rajta, és miben tud segíteni a Mergado.

Az Árukereső legnépszerűbb árösszehasonlító oldal Magyarországon

Az Árukereső 2004 óta van jelen a magyar piacon. Magyarország mellett még Bulgáriában (Pazaruvaj) és Romániában (Compari) is megtalálható. Mindhárom 2016-tól tagja a Heureka Groupnak.

Jelenleg közel 3900 webáruház kínálata közül választhatnak a látogatók. Az oldal átlagos havi látogatottsága 17 millió. Desktop és mobil verzióban egyaránt elérhető, amely mindkét esetben nagyon intuitív felülettel rendelkezik.

A Similar Web adatai szerint a látogatók több mint 70%-a organikus eredetű, a többi látogató fizetett hirdetéseken keresztül érkezik az oldalra. Ezek az adatok és a Heureka Group információi alapján tehát nem kétséges, hogy érdemes Magyarország piacvezető árösszehasonlító oldalán hirdetni.

Ha versenyben akar maradni a konkurenseivel szemben, fontos, hogy a megfelelő szolgáltatásokat nyújtsa vásárlóinak. Cikkünkben leírtuk, mely fizetési és szállítási módokat érdemes kihasználni

Hogy működik az Árukereső a webáruházak számára

  • A webáruház termék állományát CSV vagy XML formában töltheti fel egy URL link segítségével az Árukereső adminisztrációs felületére.
  • Fontos, hogy a megadott információk az Árukereső specifikációja szerint legyenek.
  • A hirdetésnél a megszokott webáruházba való átkattintásért kell fizetni. Az átkattintási ár kategóriánként eltérő. Néhány kategória esetében az átkattintás ingyenes. A regisztráció után fel kell töltenie PPC egyenleget, amely minimális összege 10 000 Ft.
  • Az Árukereső 2015-től lehetővé tette, hogy az oldalon keresztül is megvásárolható legyen a termék, a webáruházba való átkattintás nélkül.
  • A sikeres regisztráció után, érdemes csatlakozni a Megbízható bolt programba. A szolgáltatás 2009 óta működik. A program keretein belül az Árukereső automatizált elégedettségi kérdőívet küld vásárlóinak, röviddel a vásárlás után. A jelvénnyel ellátott webáruházak nagyobb bizalmat keltenek. Kétfajta jelvényt kaphat webáruháza:Megbízható Bolt Program jelvények. Forrás: Árukereső.huMegbízható Bolt Program jelvények. Forrás: Árukereső.hu
  • A Megbízható bolt program résztvevői csatlakozhatnak az Ország boltja versenybe.
  • A webáruházak amelyek rendelkeznek a Megbízható bolt jelvénnyel, újonnan egy webes alkalmazást (widget) helyezhetnek el weboldalukon, amely mobil verzión is megjeleníthető (ez utóbbi esetben a widget elrejthető, hogy ne takarjon ki fontos tartalmat).
  • Hirdetőként továbbá lehetősége van termékei kiemelésére a termékkártyában. Előnye, hogy termékei a többi áruház ajánlata előtt jelenhet meg. Ahhoz, hogy terméke a Kiemelt ajánlatok közé kerüljön, néhány kritériumot  kell teljesíteni.
  • Az Árukereső a Google CCS partnere. Ennek köszönhetően hirdetései megjelennek a Google Shopping felületén, ami nagyobb forgalmat generál. Az átkattintási árak megegyeznek az Árukereső átkattintási áraival.

A Mergadó segítségével több magyar csatornára hozhat létre hirdetést

Fontolgatja, hogy több csatornán is hirdetne? A Mergado segítségével a jelenleg használt formátuma könnyedén kezelhető és alakítható a kívánt formátumra. A Mergadóban egyedül tudja kezelni a webáruház hirdetéseit – ez felgyorsíthatja a napi marketinges feladatokat és megspórolhatja a programozóba befektetett összeget.

Mielőtt hozzálátna, ellenőrizze le a termék feedje és a termék képei minőségét az ingyenes Feed Audit és Termékkép Audit segítségével.

Fišer Ádám

Ádám, a Mergado tapasztalt szakértője, már évek óta segít a webáruház tulajdonosoknak és marketingeseknek abban, hogy a lehető legtöbbet hozzák ki termékeikből. Ha valamilyen kihívással szembesülsz a feedjeiddel, vagy egyszerűen csak szeretnéd optimalizálni a hirdetéseid, Ádám pontosan tudja, hogyan segíthet. A számos, sikeresen lebonyolított projektnek köszönhetően mélyreható ismeretekkel rendelkezik a Mergado funkcióiról és a legjobb gyakorlatokról.