Keresi a leghatékonyabb megoldást, hogyan juttassa el a vásárlók elé az akciós termékeket? A Google Shopping és a dinamikus remarketing az akciós árakat kedvezményes címkékkel jelenítik meg. Ebben a cikkben bemutatjuk, hogyan jelenítheti meg a kedvezményes árat, az eredeti árral áthúzva.
Használja ki a kedvezményes címkéket a Google Shoppingon
A Google Shopping többféle címke használatát kínálja, amelyek segítségével a termékeket kiemelheti a Shopping kampányok keresési eredményeiben. A Google angolul „annotations”-nak nevezte el őket, és ahhoz, hogy a Discount annotationt megjeleníthesse, a Google Mercant Center feedjében a következő elemekkel kell rendelkeznie:
- g:price a termék eredeti árával
- g:sale_price a termék kedvezményes árával
- opcionálisan hozzáadhatja a sale_price_effective_date elemet is, hogy az eladási árat csak egy bizonyos időintervallumra korlátozza (ha ez az elem nem szerepel a feedben, mindaddig a kedvezményes ár fog megjelenni, amíg az szerepel a feedben)
Ezenkívül több feltételnek is meg kell felelnie:
- a termék az elmúlt 200 nappban legalább 30 napon keresztül kell az eredeti áron hirdetnie
- az alap árnak érvényesnek kell lennie
- a kedvezményes árnak alacsonyabbnak kell lennie mint az eredeti árnak
- a kedvezmények 5 — 90% között kell lennie