Ahhoz, hogy a Mergadóban kezelhesse a termék hirdetéseit, létre kell hoznia egy exportot, amelyben szerkesztheti a szükséges adatokat. Ha már egynél több exporttal rendelkezik előfordulhat, hogy külön-külön minden exportnál ugyanazon beállításokat végzi el ismételten. Az ilyen esetekben érdemes kihasználni a Master feed adta lehetőséget, amelynek köszönhetően a beállítások jelentős részét tömegesen végezheti el. Nézzük, hogyan állíthatjuk be.
Egyszerűsítse le munkáját a Master feed segítségével
Első lépésként a szokásos módon létrehozunk egy exportot, amely a fő export lesz, azaz a Master feed. Ebben az exportban végezzük el az összes olyan beállítást, amely ismétlődik a különböző exportoknál. Ezt követően a „fő” export kimeneti URL-címéből létrehozzuk a különböző hirdetési csatornákra szánt exportokat, amelyeknél már csak a szükséges kiigazításokat kell elvégezni.
Az adatok szerkesztéséhez a két módszert kombinálhatja is. Természetesen a megszokott módon, szűrőkkel és szabályokkal is javíthatja a webáruháza feedjeit.