Biztos benne, hogy kihasználja a Google Shopping által kínált összes lehetőséget? A custom_label elemeknek köszönhetően hatékonyan kezelheti reklámkampányát, például a szezonális termékek kiemelésével. A címkék használata a karácsonyi időszakban pedig főképp hasznos lehet. Nézzük, hogyan állíthatjuk be ezeket címkéket a Mergado segítségével.
Mi a custom_label
A Google lehetővé teszi, hogy minden termékhez legfeljebb 5 egyéni címkét (custom_label) hozzon létre. Hogyan működik? Adjon a Google feedben található termékekhez egyedi információkat a custom_label segítségével, amelyek a vásárlók számára nem lesznek láthatóak. Első lépésként, hozzon létre különböző termékcsoportokat bizonyos jellemzők alapján, mint pl. értékesítési költség, szezonalitás, árrés vagy legnépszerűbb termékek alapján. Ezt követően a kampányokat a hozzáadott címkék segítségével állíthatja be. És nem csak a Google Shopping, hanem a Google Ads számára is.
Hogyan adhatjuk hozzá a custom_label elemet a Mergadóba
1. Hozzon létre a Mergadóban egy új elemet g:custom_label_0 néven.