Tegye áttekinthetőbbé Google Shopping kampányait a custom_​label segítségével

Fišer Ádám
18. 11. 2021
2 perc olvasás
Tegye áttekinthetőbbé Google Shopping kampányait a custom_label segítségével

Biztos benne, hogy kihasználja a Google Shopping által kínált összes lehetőséget? A custom_​label elemeknek köszönhetően hatékonyan kezelheti reklámkampányát, például a szezonális termékek kiemelésével. A címkék használata a karácsonyi időszakban pedig főképp hasznos lehet. Nézzük, hogyan állíthatjuk be ezeket címkéket a Mergado segítségével.

Biztos benne, hogy kihasználja a Google Shopping által kínált összes lehetőséget? A custom_​label elemeknek köszönhetően hatékonyan kezelheti reklámkampányát, például a szezonális termékek kiemelésével. A címkék használata a karácsonyi időszakban pedig főképp hasznos lehet. Nézzük, hogyan állíthatjuk be ezeket címkéket a Mergado segítségével.

Mi a custom_label

A Google lehetővé teszi, hogy minden termékhez legfeljebb 5 egyéni címkét (custom_​label) hozzon létre. Hogyan működik? Adjon a Google feedben található termékekhez egyedi információkat a custom_​label segítségével, amelyek a vásárlók számára nem lesznek láthatóak. Első lépésként, hozzon létre különböző termékcsoportokat bizonyos jellemzők alapján, mint pl. értékesítési költség, szezonalitás, árrés vagy legnépszerűbb termékek alapján. Ezt követően a kampányokat a hozzáadott címkék segítségével állíthatja be. És nem csak a Google Shopping, hanem a Google Ads számára is.

Hogyan adhatjuk hozzá a custom_​label elemet a Mergadóba

1. Hozzon létre a Mergadóban egy új elemet g:custom_label_0 néven.

2. Hozzon létre termékcsoportokat a keresőfelület (onliner) segítségével. Majd hozzon létre egy új szabályt. Az elemet feltölthetiFelülírás szabály segítségével, vagy az eredeti feedben található elemek értékeivel is. Ebben az Értékek tömeges másolása szabálytípus segíthet.

Alternatív megoldásként használhatja az Adatfájl importálása szabályt, hogy az egyes termékeket külső CSV-fájlból származó értékekkel párosítson.

Gyakorlati használat a Google Shoppingban

Ha termékeket hirdet Google Ads-kampányokon keresztül, akkor egyéni címkéket használhat a termékek csoportosítására a jelentéskészítés és a licitálás céljából.

Az egyéni címkék attribútumait a 0 – 4 számok jelölik:

  • Egyéni címke 0 [custom_​label_​0]
  • Egyéni címke 1 [custom_​label_​1]
  • Egyéni címke 2 [custom_​label_​2]
  • Egyéni címke 3 [custom_​label_​3]
  • Egyéni címke 4 [custom_​label_​4]

Minden termékattribútumhoz csak egy címkét használhat (egyéni címke 0 [custom_​label_​0]), például “kedvezmény”. További címkék hozzáadásához válasszon további custom label elemet.

Példák és definíciók

Tegye áttekinthetőbbé termék készletét, és érjen el a lehető legjobb eredményeket egyszerű beállítások segítségével. Ha az elemek, vagy a szabályok beállításával segítségre lenne szüksége, írjon az ügyfélszolgálatunkra.


Ezeket olvasta már?

Fišer Ádám

Ádám, a Mergado tapasztalt szakértője, már évek óta segít a webáruház tulajdonosoknak és marketingeseknek abban, hogy a lehető legtöbbet hozzák ki termékeikből. Ha valamilyen kihívással szembesülsz a feedjeiddel, vagy egyszerűen csak szeretnéd optimalizálni a hirdetéseid, Ádám pontosan tudja, hogyan segíthet. A számos, sikeresen lebonyolított projektnek köszönhetően mélyreható ismeretekkel rendelkezik a Mergado funkcióiról és a legjobb gyakorlatokról.