Hogyan növeljük online bevételeinket 2022-ben? A webáruház termékadatainak manuális kezelése már régen a múlté. Ahhoz, hogy egy marketing szakértő a lehető legtöbb platformon érje el a potenciális ügyfeleket, egy feed kezelő eszközre lesz szüksége, amely lehetőséget nyújt neki ahhoz, hogy egy helyről javíttsa a márka, a termékek és a szolgáltatások megjelenését.
A hirdetések optimalizálása és a hibák kiküszöbölése
A digitális marketingben az egyik legtöbbet emlegetett kifejezés a “versenyelőny”. Komoly előnyt pedig manapság a feed management-tel szerezhetünk. Fontossága a marketingesek és e‑kereskedők azon igényén alapul, hogy megszüntessék a fárasztó manuális adatkezelést és automatizált, hibamentes értékesítést hozzanak létre több platformon. Ebben komoly segítséget nyújthatnak a feed kezelő eszközök, amelyekkel bárki dolgozhat, és nem kell fejlesztők munkájára hagyatkoznunk.